• Nettbutikk
  • Handel
  • IT
  • Telekom
    • C2g-Walkin
  • Bransjeløsninger
    • Varehandel
    • Restaurant og servering
    • Bakeri
    • Kantiner
    • Takeaway
    • Frisør
    • Urmaker og gullsmed
    • Håndverkere
    • Opplevelsessentre
    • Nettbutikk
    • Kjededrift
  • Support
    • Support Butikkdata
    • Support Telecom & IT
  • Om oss
    • Nyheter
    • Avdelinger
    • Jobbe hos oss
Com2gether
  • Nettbutikk
  • Handel
  • IT
  • Telekom
    • C2g-Walkin
  • Bransjeløsninger
    • Varehandel
    • Restaurant og servering
    • Bakeri
    • Kantiner
    • Takeaway
    • Frisør
    • Urmaker og gullsmed
    • Håndverkere
    • Opplevelsessentre
    • Nettbutikk
    • Kjededrift
  • Support
    • Support Butikkdata
    • Support Telecom & IT
  • Om oss
    • Nyheter
    • Avdelinger
    • Jobbe hos oss

Kundeklubben som har alt, enkelt og rimelig.


Det har aldri vært enklere å få på plass et lojalitetsprogram for å skaffe seg flere repeterende kunder som kjøper mer. Det koster altfor mye å skaffe en ny kunde, og hvor skal du få tak i den? I følge Inc.com koster det fem til ti ganger mer, så hold godt på kundene du har.

Det har aldri vært enklere å få en fullintegrert kundeklubb i din kasse

​Du kan nå få kundeklubb inkludert i kassen ved en kostnadsfri oppgradering. Med kundeklubben Diller® levert av Com2Gether har du alt du trenger for å digitalisere kundedialogen og øke salget. Det koster svært lite å ha en kundeklubb fra Diller®, og markedsføringen mot dine eksisterende kunder blir mye lavere enn med tradisjonelle kampanjer. Du får gratis opplæring og 3 mnd onboarding, slik at du kommer godt i gang fra første dag. 

«Det var viktig for oss at Diller er fullt integrert i kassen»


Annen Etage er en norsk interiør- og klesbutikkjede med 5 butikker i Oslo-området - de har også nettbutikk.
Ved å velge Diller fikk de integrert kundeklubb i kassesystemet.

Vår samarbeidspartner Diller intervjuet Martine Remsøy Romøren om fordelene det gir Annen Etage
Les intervjuet her
Picture
Picture
3 gode grunner til å starte en kundeklubb!

1. Selg MER for mindre
  • Få flere kunder til å handle oftere og mer!
  • En kundeklubb gjør det mye enklere å få kunder tilbake i butikken, slik at de kjøper igjen og igjen…og igjen.
  • Markedsføring er dyrt. En kundeklubb gir store besparelser, fordi man ikke bruker dyrebare midler på hele tiden å få nye kunder inn i butikken og nettbutikken.
  • Kundene er digitale og bruker mye tid på mobilen. En kundeklubb gir tilgang til dem også når de ikke er i butikken.
  • Dillers effektive og rimelige kundeklubb gjør det mulig for SMB-selskaper å konkurrere med store kjeder og Amazon.
Visste du at… Det koster 5–10 ganger mer å få en ny kunde som å holde på en eksisterende kunde? (Inc.com)

2. GDPR-samtykket er gull verdt
  • Butikken kan IKKE kommunisere med kundene sine uten samtykke
  • Et GDPR-samtykke gjennom medlemskap i kundeklubb er noe av det mest verdifulle fremtidens butikker har i kampen om kundene. 
  • Et medlem i kundeklubb avgir automatisk sitt samtykke, som betyr at butikkene har lov til å holde direkte og gjentakende dialog med dem. Butikkene har med andre ord tilgang til kundene sine.
  • Uten GDPR-samtykke kan butikken risikere å havne langt bak konkurrentene.
Visste du at… Hvis man beholder 5% flere kunder, øker fortjenesten med hele 25%–95%? (Harvard Business School)

3. Få personlig dialog med kunden
  • Trofaste kunder lønner seg!
  • Kundenes interesser og kjøpsmønstre kan enkelt analyseres i Diller®. Det betyr at butikkene kan kjøre spissede og relevante kampanjer, som gjør kundene mer fornøyde og lojale.
  • Kundeklubb gjør det enklere å konvertere enkeltsalg til repetisjonssalg = økt levetidsverdi.
  • Kundeklubb bidrar til å holde konkurrentene unna.
Visste du at… 84% av kundene er villige til å gi fra seg data mot fordeler? (Accenture)
Picture

Sett opp din kundeklubb i dag ved å kontakte oss!

Registration Form

Please fill in the form below.

Com2gether AS
Besøksadresse: Søndre Kullerød 4B, 3241 Sandefjord.
Forretningsadresse: Storgata 2, 3611 Kongsberg
Org. Nummer: NO 982716616 MVA
Tlf: +47 32730700 
E-post: post@c2g.no
Picture
Personvernerklæring
Betingelser

    
© Alle rettigheter - Com2gether
  • Nettbutikk
  • Handel
  • IT
  • Telekom
    • C2g-Walkin
  • Bransjeløsninger
    • Varehandel
    • Restaurant og servering
    • Bakeri
    • Kantiner
    • Takeaway
    • Frisør
    • Urmaker og gullsmed
    • Håndverkere
    • Opplevelsessentre
    • Nettbutikk
    • Kjededrift
  • Support
    • Support Butikkdata
    • Support Telecom & IT
  • Om oss
    • Nyheter
    • Avdelinger
    • Jobbe hos oss