• Nettbutikk
  • Handel
  • IT
  • Telekom
  • Bransjer
    • Varehandel
    • Restaurant og servering
    • Bakeri
    • Kantiner
    • Takeaway
    • Frisør
    • Urmaker og gullsmed
    • Håndverkere
    • Opplevelsessentre
    • Nettbutikk
    • Kjededrift
  • Support
    • Support Butikkdata
    • Support Telecom & IT
  • Om oss
    • Nyheter
    • Avdelinger
    • Jobbe hos oss
Com2gether
  • Nettbutikk
  • Handel
  • IT
  • Telekom
  • Bransjer
    • Varehandel
    • Restaurant og servering
    • Bakeri
    • Kantiner
    • Takeaway
    • Frisør
    • Urmaker og gullsmed
    • Håndverkere
    • Opplevelsessentre
    • Nettbutikk
    • Kjededrift
  • Support
    • Support Butikkdata
    • Support Telecom & IT
  • Om oss
    • Nyheter
    • Avdelinger
    • Jobbe hos oss

Bransje: Opplevelsessentre

Bransjeløsning for muséer, parker og opplevelsessentre

Vi kan skreddersy løsninger for kunder som driver fornøyelsesparker, parker, museer og opplevelsessentre. Disse bransjene er ofte sesongbasert og at kasseløsning og kommunikasjon fungerer når sesongen er i gang er essensielt. 

Selg billetter - raskt og riktig
Med PC Kasse vil du kunne raskt og enkelt selge billetter til besøkende. Er køen lang er det avgjørende at systemet er raskt å bruke, samt at alt blir riktig første gang.

Med skreddersydde løsninger fra Com2gether kan besøkende også kjøpe billetter via selvbetjening om ønskelig.


Sesongkort
I PCKasse kan man følge opp besøkende og informere via SMS.  
Com2gether har også utviklet løsning for Sesongkort.  Man kan kjøpe sesongkort og registrere informasjonen i kasse eller på egen nettside.

  • Sesongkortet valideres direkte i datakassen hvor det generes statistikk på antall besøk per kort
  • Sesongkort kan brukes som betalingsmiddel
  • Sesongkort kan brukes som kundekort
  • kan gi rabatter tilknyttet sesongkort
  • ved bruk av Sesongkort i PCKasse får man opp statistikk på hva besøkende har kjøpt

Smarte telefonsystemer for sesongene
Sesongene er ofte ulike for denne bransjen, og vi har systemene for å ta hensyn til dette. Planlegg telefonløsningen frem i tid med ulike meldinger og oppsett for høy- mellom- og lavsesong. 
Slik sikrer vi at innringere alltid blir ivaretatt på best mulig måte.

Ofte ringer folk inn for å få vite åpningstidene. Med løsninger fra oss, kan kunde velge å få åpningstider eller annen informasjon på SMS så man slipper prøve å henge med på lange talemeldinger.

Ring oss på 95050200 
​eller fyll ut skjemaet under ​så kontakter vi deg for en prat.

Send inn
Com2gether AS
Besøksadresse: Søndre Kullerød 4B, 3241 Sandefjord.
Forretningsadresse: Storgata 2, 3611 Kongsberg
Org. Nummer: NO 982716616 MVA
Tlf: +47 32730700 
E-post: post@c2g.no
Picture
Picture
©2022 Alle rettigheter - Com2gether
PERSONVERNERKLÆRING
BETINGELSER
EE-AVFALL
LEDIGE STILLINGER
  • Nettbutikk
  • Handel
  • IT
  • Telekom
  • Bransjer
    • Varehandel
    • Restaurant og servering
    • Bakeri
    • Kantiner
    • Takeaway
    • Frisør
    • Urmaker og gullsmed
    • Håndverkere
    • Opplevelsessentre
    • Nettbutikk
    • Kjededrift
  • Support
    • Support Butikkdata
    • Support Telecom & IT
  • Om oss
    • Nyheter
    • Avdelinger
    • Jobbe hos oss