Bli kvitt den største tidstyven i salongen.
Spar tusenlapper i året ved å la kundene bestille time selv.
Spar tusenlapper i året ved å la kundene bestille time selv.
Å drive en lønnsom frisørsalong handler om å gjøre mest av det du får betalt for; å klippe. Den største tidstyven for en frisørsalong er kunder som ringer for å bestille time. Først må dere forsøke å finne en ledig time. Deretter har kunden kanskje spørsmål rundt den kommende frisørtimen. Ofte tar en slik telefonsamtale noen minutter. I løpet av et år blir dette mange timer - tid som du ellers kunne benyttet til å klippe og tjene penger.
Eksempel: Dersom salongen får telefonbestillinger 4 ganger i timen og hver samtale tar 3 minutter, vil dette utgjøre ca 1,5 time per dag. I løpet av ett år vil det utgjøre ca 450 timer. Regner du med en inntjening på kr 900,-/time vil det utgjøre kr 405.000,-/år i tapt arbeidstid. Selv om eksemplet over ikke passer til din salong, så viser det at det er mye å spare med et godt bestillingssystem på nett. Med HiP frisørdata kan kundene gjøre hele bestillingen selv. Her kan de velge frisør, type klipp og ønsket tid - helt uten at de bruker av din dyrebare tid. Og best av alt; det er enklere for kunden og han eller hun ser hva det vil koste. |
Oversiktlig og enkel timebestilling på nett med HiP frisørdata, enten gjennom telefon eller på PC/Mac
Tips! Benytt muligheten til å vise kundene hvor enkelt det er å bestille time selv, når de er innom for en klipp. Da vil du etter hvert få flesteparten av kundene dine over på denne løsningen. Tjen inn kostnaden av hele frisørdatasystemet og mye mer, bare ved å benytte bestilling på nett med HiP frisørdata. |
Ring oss på 95050200
eller fyll ut skjemaet under så kontakter vi deg for en prat.
|
“Med HiP timebestilling på nett går mye av seg selv mens vi klipper”
|